Benim oğlum 8 aylık ilk ek gıdaya başladığımda tiksinme oldu kaşıgınuzatana kadar kafasını çeviriyodu bizim ordaeskiden büyüklerimiz damağı düşmüş diyip çekerlermiş bemde onların yaptığı gibi banyo yaptırdıktan sonra banyodan çıkartmadan iki parmagımla damağının yımuşak yerini bastırarak kaldırdım ama çok hafif kaldırılıyo eline uzayan sıvı gelirse düşmüş oluyomuş benim oğlumda geldi o zaman inandım iki kere daha yaptım bir hafta yine iştahsızdı sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı yemek yedirken bende oturuyourum masaya bende bişeyler yiyorum beni izlemesini sağlıyorum ve beni izlerken verince ağzını açıyo iştahı kaçmadan hızlı hızlı veriyorum