Neslimmmmm Arkadaşlar biz eşimle pozitif çıkmıştık 10 gün karantinadaydık karantibamız çarşamba gecesi bitti eşim tekrar test vermeye gitti ve yine pozitif çıktı ama hiç bi belirtimiz yok koronayıda zaten Allahtan hafif atlattık ama neden hala pozitif çıktık.Eşimin işyeride negatif olmadan iş başı yaptırmıyor ama sağlık ocağı hekimi tekrar pozitif çıkmanız halinde karantina uygulanmıyor yani bulaşıcılığınız yok dedi dışarı çıkabilirsiniz dedi.Şimdi tekrar test vermeye geldik dua edin lütfende negatif çıkalım ya.
Filizz66 Neslimmmmm kayınvalidem 7 hafta pozitif çıktı ben 5 hafta çıktım sonra artık her hafta test vermekten bıktığım için vermedim. 2 hafta sonra bulaşıcışığın kalmıyor yani mecburi şeyler için çıkabilirsin ama gezmeye çıkmayın bence biz 2 aya yakın Mecburi olmadıkça dışarı hiç çıkmadık
Prens0205 Neslimmmmm bildiğim kadarıyla bulaş süresi 10 gün ve bu yüzden 10 gün karantina devam ediyor ama pozitiflik 10 günden fazla 20 30 hatta 40 gün bile pozitif çıkabiliyormuş
Neslimmmmm Filizz66 ya aynen gezmeye zaten çıkmayız ama eşimin işyeri sıkıntı işte negatif olmadan iş başı yapamıcak o sıkıntı bizim için 10 gün parası kestiler zaten
Neslimmmmm Prens0205 ya evet öleymiş ssğlık ocağı hekimide öle dedi bulaşıcılığı yok dedi şimdi tekrar verdik test inşallah negatif düşer.
Deletedmom84455 Benim eşiminde ikinci test pozitif çıktı şuan hastane de yatıyor gayet iyiydi test vermeye giderken tomografi çekildi ve ciğerlere indiğini söyledi doktor, ama 40 güne kadar pozitif çıkabilirmiş bulaşı yokmuş, 2. Testi yaptırmadım😒