Kızlar gecen gün post açmıştım. Bebisimin 1yas çekimlerini yaptırdım ve inanılmaz memnun kaldım. Belki arayışta olan anneler vardır diye tavsiyede bulunayım dedim. Oğlumun en özel günlerinden biri ve çok güzel anı kaldı. İns.ta da Sevesevephotography Diye bı yere yaptırdım çok güzel çekim oldu. Günü yaklaşanlar göz gezdirebiliirr 🥰🥰🌼