Piremsesin_annesi Merhaba ben bişey sorucaktım kızımın sağ kenarda kırmızılık var iki gündür neden olur acaba doktora mı götürsem başana böyle bişey gelen varmı acaba teşekkür edrim şimdiden
Yaseminakkoyunk1 Piremsesin_annesi aynı durum bizdede var kızımın gözüne çok kendi kirpiği giriyor ve sürekli eli gözünde hep kaşır uyumak istediğinde uyanınca ayılırken bence tırnakları yüzünden oluyor
Hazal89 Piremsesin_annesi bizde de olmustu sanırım çizmişti 3-4 aylıkken 4-5 gün icinde kaybolmustu gecmezse akıntı veya cop capaklanma olursa götürebilirsin
Durulina1206 Bizdede vardı ya tozdan yada tırnağıyla kendi yapmıştır göz damlası kullandık 3-4 günde geçti canım
Burcc Benim oğlumunda aynı şekilde oldu, doktorumuz bi damla verdi ama geçmedi 2 hafta sürdü sonra yayıldı elledikçe 2 gözüne de. Enfeksiyon olmuş antibiyotik damla kullanmaya başladığımızın ertesi günü geçti. Doktorumuz bizi göz doktoruna yönlendirdi.