Kızlar size de yardım etmek istedim benim gibi sallamadan uyutmayi isteyen tüm annelerimize. Kendi yaptiklarimi paylaşıcam. Bugün çok mutluyum çünkü başardım.
Oğlum 7 ay kadar sallanmadı uyurdu sonra dış atak derken birden bir bakmışiz ki yeter ki uyusun diye haldir haldir sallıyoruz. Uykuya aşırı direnen bir bebek. Uykuyla zoru var resmen. Saklarken bile itiyor kalkmaya çalışıyor çile gibi. Ve dün dedim ki kendime bu çocuk sallanırken de direniyor sallamadan dirense ne olur. Bu sabah kalktım. Günaydın aşkım bebeğim bol neşeli bir şekilde öperek uyandık. Sonra kahvaltı oyun saklambaç özellikle. Yastık koydum halının üzerine. Uykusunu takip etmek için. Sabah 9.00 uyanisti. 11 de başlardı huzursuzluğa yine başladı tabi. Sonra baktım oyun oynuyor gezeliyor aldırış etmedim saat 12.00 12.30 civarlarında başladı bana yapismaya anladım uykusu çok geldi. Yastığa da yatıyor ağlıyor. Götürdüm beşiğine. Oynadı bı oyana bı buyana tabi ayağa kalkıyor beşikte yürüyor vs yine olmayacak dedim ama gülüyorum bu sefer kızmadım. Sevgiyle yaklaştım. Ayağa kalkıp beni al diyor resmen elini uzatıyor sarıldım öptüm saçını okşayıp geri yatırdım uyku arkadaşı ile. Kalktı yine kalktı bida kalktı. İyice mayisti ama gözler söndü. Başladı ağlamaya uyuyamıyorum diye ağlıyor. Anne yardım et salla diye ağlıyor resmen. Hayır dedim. Sakinlestirdim. Karpuz adam mı kalmadi sar makarayi mi kalmadı ama ninni modunda. Bidaha yatırdım gözleri kapanıyor yine ağlıyor. Girdim beşiğe yanına. Kendi yatagima alamıyorum en önemlisi kendi yataginda uyuması çünkü. Birde geniş yatakta bizimki oyuna çeviriyor bı oyana koşuyor bı buyana. Neyse girdim amigurimi arkadaşınin boynuna tespih doladım.cok seviyor boncuk falan oynamayı sürekli bilekligimle oynuyor çünkü. Ben beşiğinde otururken dizimde yatırdım saçını sevip oyuncakla karpuz adam vs ninni tonunda söyledim. Bu arada arka fon da pedogoglarin önerdiği ninni çalışıyor piano sesi. Birde ne göreyim uyumu ben söylerken. Saat 13.20 sanırım bir 45;dk sürdü bu. Bir buçuk iki saate yakın uyudu yarım saat uyuyup kalkardı. Maşallah diyelim 😍 akşam oldu 5 de başladık uyumak istiyor uyutmadim. Çünkü uyursa akşam uyumayacak kalkıp. 9 a kadar direndik. Odaya geçtik beşiğe ve aynı taktik bol sarilarak bol severek yine 45 dk da uyuduk. Herşey sevgiyle ve sabırla oluyor kızlar. Bu çocuk 12 de uyuyordu gece ve benncok üzülüyordum. Bugün bitti yarına Allah kerim ♥️♥️