Deletedmom277 merhaba oğlum şuan 2,5 aylık yaklaşık 1 ay öncesinde yüz ve baş çevresinde tomurcuklar kızarlıklıklae oluşmaya başladı ve dışkısında mukus sulu olması şikayetleriyle doktora götürdük, kaka testinde bakteri göründü şurupla 1 haftada geçti, ancak kızarıklıklar için egzema dedi krem verdi geçti ama süt alerjisi de olabilir yediklerne dikkat et dedi ama test yapmadı istemedi kontrole gelinde demedi.. şimdi ara sıra çenesinde ve başında hafif denecek kadar az kızarıklıklar oluyo kremle geçiyo.. sizde nasıldı bu belirtiler ben arasıra dayanamayıp süt ürünleri de tüketiyorum çnkü kesinleşen bi sonuç yok 😐 uzun yazdım hakkınızı helal edin..