Ebrarkutay Merbaha annişlerrr Doğum yaptpm ilk gnden beri sağ göğsümde üç tane sert misket vardı ikisi küçük biri büyük doktora gttim doktr kitle dedi zararsız dedi ama nasl geçicek dedimde bişi demedi sonra küçük olanın bi tanesinin yok oldunu fark ettim ikisi duruyo oğlum ememiyo ordan sütüm az geliyo napmalıym yardm edin zaten sütüm azalıyo çok üzülüom 😞🙏🏻
YavuzSelim Ebrarkutay canım benim iki göğsümdede var hiçbir zararı yok bol bol emzirmeye ve sağmaya çalış kitleden değilde emmezse sütün azalır üzülme stres yapma kafana da takma onları 🙂
Ebrarkutay [bilinmeyen] doktor kitle dedi ama kitle olsa kaybolmaz dediniz gbi süt bezessidir bncede çnkü üç taneydi iki tane kaldı