75kinalikuzu Kızım 30 haftalik doğdu düzeltilmiş 1 yaşında ama hala yürümek istemiyor atıyor yere kendini sizinkiler ne zaman yürüdü sizce dr a gotursemmi biraz daha beklemelimiyim ayakta duruyor ama adım atmiyor
DDicle 75kinalikuzu hic korkma benim oglumda 29 haftalik dogdu suan 14 aylik hala yurumuo bizim bebekleri normalle kiyaslama doktorumuz bizi hep uyardi bu konuda illaki yurur inslah sabir 🤗
Miniminiprens 75kinalikuzu daha erken canm benimki gününde doğmasına rağmen 14 aylık tam anlamıyla yürüdü.
Gokcensare 75kinalikuzu kendim prematüre doğmuşum annem 20 aylıkken yürüdüğümü söylemişti ve çocukkende çok düşerdim hatırlıyorum 😬 ama gayet sağlıklıyım kızım haftasında doğdu ama o da öyle şuan çok sakar
Minnak_mavis 75kinalikuzu merhaba 32.haftada doğdu kızım, şuan 15 aylık ve daha 1 aydır yürüyor 🥰 endişe etmeyin Allah’ın izniyle vakti geldiğinde hepsi oluyor.şimdi durduramıyoruz hanımefendiyi 🤍
DDicle 75kinalikuzu oglumda ayni ayaga kalkmis gerisi gelir inslah dogmasi gerektigi gunu baz alip hesaplicaksin dio hep doktorumuz 2 yasina kadar bu sekilde devam ediceksin sonra normalleri yakaliolarmis sizde oyle dusunun korkmayin cok sukur sagliklilar ya