Şahsen 9 aylıkken yürümüş 1 yaşımda derdimi anlatacak kadar konuşuyormuşum bile. Ama oğlum ben değil. Veya oğlum o komşunun çocuğuyla, fenomenlerin çocuklarıyla bir değil. Öyle bir algı varki. Anneler koşuyor, yetişemeyen üzülüyor. Önde giden bayrak sallıyor. Bayrak hepimizin elinde oysa.. Bazen hepimiz aynı yanılgıya düşüyoruz. Sizi anlıyarak söylüyorum, konuşur.. Üzülmeyin🙏🏻 3 aydır alkışı öğretmeye çalışıyorum bebeme. Ya hu bakıyor ama yapmıyor. Yapmadı. İnanın dünden beri alkııış dememle şak şak şak. 🤭 272762623.kere alkış yapıyoruz şimdi. Hafızada onun manasını biliyor. Ama canı dün istedi ve dün yaptı 🤣 yani işte bu kadar basit 🤣