Sarikuzumalp Elifyor hiç jel vs kullanmadım çok şükür iyikide kullanmamışım. Kendi kendine çıktı. Soğan verdim bazen. Doğal kürler en iyisi
Elifyor Sarikuzumalp aynen öyle bende sadece 2 kere kullandım bundan sonra o da olmaz . Doğal olarak devam artık
Elifyor Yagizim2020 aynen benim kızımdan öyle. Yapacak bir şey yok artık . Görümcem calpolü parmağına biraz döküp onunla masaj yapıyormuş o da ağrıyı alıyor diyordu ama hiç denemedim
Yagizim2020 Elifyor bizimki onu da asla yaptırmaz. Karadut özü almıştım tadı da cok güzel damağına sürünce kustu 🤦🏻♀️
Elifyor arzuuarc soğan acı olunca alamıyor ki ağzına 😆 diş için değil de normal yesin diye vermiştim gözleri yaşara yaşara yemişti geçenlerde de yeşil soğan verdim acı olunca bıraktı hemen bende havuç falan veriyorum 😊
arzuuarc Elifyor bende ondan korkuyordum acı nasıl vercem diye ama hiç öyle bişey olmadı çok seviyor 😄
Elifyor deletedmom1106 bu zamana kadar bir şey olmamışsa herhalde sorun olmaz bilmiyorum canım ama içeriği temiz doğal ürünler onlar . Tabi Allah korusun ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor dikkat edin siz yine de
Elifyor YavruKurdum valla en iyisi gerçekten ben 2 kere falan çok az miktarda kullandım ama bundan sonra o da yok . Soğan pırasa havuç en doğal şekilde 👍👍
zeyzey77 Elifyor Evet dış jelleri hiç iyi bir şey değil . Kızımda da hiç kullanmadim sağlık ocağında da ebe de tavsiye etmedi hiç
Elifyor YavruKurdum yaaa ben de böyle bilmiyordum direk vermiştim bir kaç kere o da acı olunca bıraktı . Böyle yapıyım bende valla çok sağolun 🙏🙏🥰
Hvva96 Elifyor ayy allahım korusun ya herşeyin en dogalı olmalı mümkünse dogal yollardan atlatmak, evlatlarımızı su zamanda herşeyden nasıl koruyacağız ya