Nefeseylul Merhaba güzel anneler bebeğimi memeden kestim 10 gün oldu ama benim göğüslerim hala çok ağrıyor,acıyor. İlaç bile aldım ama geçmiyor. Sağsam tekrar süt gelecek sağmasam çok ağrım var. Sizce ne yapmalıyım. Lahana,soguk koymak falan işe yaramıyor
Mert_efe Nefeseylul şuan ki sütü sağ iltihap olmasın ondan sonra günde 2 3 defa soğuk su tut üstüne 2 3 günde kesilir
bossbabysmom Nefeseylul konuyla alakasz ama kac aylk bebegnz ve nasl kestnz? Bnde kesmek istiyorum artk 15 aylk
Nefeseylul bossbabysmom ben mecburiyet kestim ya benim bebeğimde 15 aylık. Meme bağımlılığı vardı resmen ve asla yemek yemiyodu. Sabaha kadar memede uyuyodu. Benimde sağlık sorunlarım vardı. Kesmek zorunda kaldım. Yavaş yavaş kesmeye çalıştım ama olmadı sonra bi anda kestim😢
bossbabysmom Nefeseylul benim de bebegm meme bagmlisi sabaha kadar memede işe de başladım cok cok zoe oluyor sabah bn işe kalknca o da uyanıyor meme olmaynca feryat figan ağliyor 😪 zor olmadı mı kesmenz nasl bir surecti?
Nefeseylul bossbabysmom ben çok korkuyodum kesmekten. Çünkü sabaha kadar aynı sizin gibi mememde uyuyodu ve artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Bi öğlen uykusunda beş kez meme ağzından çıkınca uyandı. Ev dağınık yemek yok ve o mememde uyuyo. Bende dedim bu gün bu iş son. Doktorunu aradım anlattım ve benimde romatizmam var ilaç kullanamıyodum. Kesin artık onada sanada zarar dedi. Hiç bişey yemiyodu sürekli emiyodu. O gün son kez emmiş oldu. İnanın beklediğim kadar sancılı değildi süreç. Ben bir ay yandık biz diyodum ama bir haftada alıştı. Gece her uyandığında çok ağladı bende ağladım tabi. Şimdi çok daha guzel uyuyo. Gece uyanmaları o zamanlara göre çok azaldı. Susadığı zaman kalkıyo. Su içip yatıyo. Allaha şükür. Ben göğüslerime bişey sürmedim ilk gun travma olur diye korktum ama ikinci gün yakalarıma yapışınca mecbur kaldım bi anlık çaresizlikle salça sürdüm ve bebeğim görünce güldü garip bi şekilde ve sonra bi daha hiç sormadı. Memee dediği zaman annecim bitti sütler falan dedim. Allah yardım ediyo gerçekten ama çaresiz hissedip gece uyku arasında falan sakın emzirmeyin. İlk üç gece babasıda bizimle yattı. Kucağına aldı sakinleştirdi o uyuttu