Anne25 Merhaba bugün bebeğimi göz doktoruna götürdüm tam çıkarken doktor bebekte sarılık başlamış dedi henüz kendi doktoruna götürmedi ne yapmam gerek nasıl geçer sarılık 50 günlüğüz 32 haftalık doğdu bu arada
Mirabebek Anne25 bol bol emzirceksin. Sarılık genelde uyku yapar eğer uyuyorsa bile uyandır uyanmasını bekleme en geç iki saate bir emzir kısa emiyorsa saat başı emzir
1bebis1annis Geçmiş olsun doğduktan sonra bakılmadı mı bizimde hastaneden sonra eve döndüğümüzde başladı bol bol besleyin biz hem emzirme hem mama desteği yaptık
Seyma- Sürekli emzirin. Siz pekmezli su için günde 1-2 bardak, camız yoğurdu yiyin. Bebeğin üzerine altın takın ve sarı birşey giydirin. benim bebeğimde doğduğunda olmuştu biz böyle düşürdük. Geçmiş olsun🙏🏻
Kelebekk2 Bizimde 16.8 çıktı sarılığımız şekerli su veriyorum mavi ışık altında fototerapi yapıyorum bol emzirme ve mama takviyesi uykusuz geceler umarım bebeişlerimiz biran önce atlatır çok geçmiş olsun ben ağlamaktan helak ettim kendimi