Kızım 25 aylık bugün tuvalet eğitimimizin 4. Günüydü hiç kaçak vermedik saat başı götürdüm hemen hemen hepsinde yaptı ama daha hiç kendisi tuvaletim geldi demedi. Acaba götürme sıklığını azalmalıyım biraz kendisi söylemelimi? Birde gece 2 kez kaldırıyordum tuvalete ikisindede yapıyor ama çok ağlıyor kalkmak istemiyor acaba 1 e düşürsem olur mu ?