Arkadaşlar 2 aylık oğlum var bi kaç gün öncesine kadar bas bas bağıran gazdan uyuyanayan yavrum (maşaallah) diyeyim ama endişe ediyorum iki gündür uyuyor. Evet hala gazı var fakat 2 gündür rezene içiyorum,poposuna zeytin yağı damlatıyorum acaba o mu rahatlattı aksi bir durum olsa hastalık,doymamak gibi farklı tepkiler verir değil mi? Uyanıksa keyfi gayet yerinde. Fikirlerinize ihtiyacım var.