Berfin_Atar Merhaba, benim bebeğimde de sarılik vardı kan uyuşmazlıgı kaynaklı 2. Gunden üstelik. Ben de sağlıkçıyım. Şekerli su vermemenizi öneririm sırf bu yüzden bir tanıdığımın bebeği hastanelik oldu tek çare bol bol emzirmek sürekli emzirmeye çalışın. Bebeğinizin rengini, uyku halini kontrol edin mutlaka hiç bir şekilde uyandiramıyorsaniz yükselişte diye doktora göstermelisiniz uykukuyken bile zorla emzirin. İdrar yoluyla atacaktıe. Zaman içerisinde düşecektir. Sarı tûlbent benim de kayinvalidem soyledi ama ben inanmıyorum kanla alakalı bişeyin renkle düzelebileceğine inanmıyorum kandaki bir değerle alakalı bir durum çunkü geçmiş olsun