Kızımın 1 yaşında kalça çıkığı için kontrolü var dualarınızı esirgemeyin çok korkuyorum 1 aylıkken yatkın dediler çift bez bağladık sonra geçti dediler 4 aylıkken bacağındaki boğum eşitsizliğin farkettim çıkık dediler ortopediye gittik oradaki doktor ultrason röntgen çekti bir şeyi yok dedi 6 aylıkken kontrole gittik 1 yaşında da gelmemizi söylemişti şimdi 1 Taşımı geldi çattı çok korkuyorum