Ah canım teyzem teyzemin çocuğu olmadı hiç bizlerde başka şehirdeyiz pandemiden sebeb görüşemedik 1 yıldır 3 gün önce covid oldular ananemle ve bugün vefat etmiş evde oysaki sabah konuşmuştuk iyiyim demişti kalp krizi geçirmiş ananem bulmuş tek başına alıp götürmşler ve kimseyi almıyorlar cenazeye annanemde pozitif sokmuyorlar yanına tek başına ağlıyor evde annem ve diğer teyzem şehir dışındalar gelemiyorlar nasıl bir acıymış bu hâlâ aklım almıyor kabul edemiyorum kimsesiz gömülcek ne olur dua edermisiniz Allahım diğer tarafını cennet eylesin çok temiz kalpli yardımseverdi şimdi kedilerine kim bakıcak hepsi annesiz kaldılar 😢 ah ananem 92 yılına 3 evlat acısı sığdırdı dayım 40 yaşında kalo krizi geçirdi tarlada ölüsünü buldu diğer teyzeme biyopsi yapılırken narkozu fazla vermişler sapasağlamken ölüm haberi geldi şimdide teyzemin ölüsünü bulmuş nasıl bir çilesi varmış hep evlatla sınıyor