Ozkelebek Merhaba 9 aylık kızım parmak ucunda duruyor sürekli elinden tutup yürütürkende parmak ucunda yürüyor normal mi bu düzelir mi 🤷🏼♀️😣
aselinannesi06 Ozkelebek kızım 13 aylık olcak kendi yürürken düz basıyor ama elinden tutup yürütürken parmak ucunda basıyor sonradan düzeliyor sanırım
gezentianne Ozkelebek Yürüteç kullanıyorsanız o malesef bunu yapıyor. Yürümeye başlayınca düzelir bazen 1-2 ayda bazen 2 yaşa kadar
Kubkub60 Yürüteç çok mu bırakıyorsunuz eget öyle yaparsanız cocuk 2 yaşına kadar parmak ucunda yürürmüş ilk çocuğumda doktor söylemişti gerçekten de cevremde gördüm