Merhaba güzel annelerr bana lütfen yardımcı olun işin içinden cikamiyorum 🙄 kızım 8 aylık sabah kahvaltı yapıyo sonra mama corba mama yogurt veya meyve olarak ilerliyoruz ve bunların arasında 4 saat var. 4 saatte bi veriyorum arayı cok mu uzun tutuyorum sizce? Ve kızım suan 9 kilo gözüme cok zayıf geliyo sanki ek gıdaya basladigimizdan beri zayıfladı. Anne sütü almıyo 4 aylıkken meme reddi yasadık. Acaba saat aralıklarini kısaltsam mı 3 saatte bi mi versem?