Arkadaşlar eşim 10 gün önce covid oldu izolasyon süremiz bitti derken ben kötü oldum test yaptırdık pozitif çıktı😔 bebeğim daha 20 günlük ona geçer diye çok korkuyorum. Doktor bol bol emzir dedi ister istemez temas ediyorım. Aranızda bebeği korona olan yada kendisi olup bebeğine geçmeyen var mı😔