3momm1 3 aylık bebeğime doktor bu şurubu verdi.İki aydır kaka sorunu var.Günde ne kadar kullandınız işe yaradı mı?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 3momm1 Yeğenim kullandı kabızlık için rahat kaka yapabilmek için iyi bir şurup. Kullanmanızda problem olmaz. Ölçüyü eczane söylemeliydi. Hatırlamıyorum şuan.