Nur98 Merhaba anneler iki oglum var 2.5 ve 1 yasında sünnet yaptırmayı düşünüyoruz bu yaslarda yaptıran var mı cok zor oldu mu ilk defa deneyimim olacak daha önce hiç olan bir yakınım olmadı danısabileceğim kimse yok şimdiden teşekkür ederim ☘️🌼
Berenalp Nur98 benim oğlum 13 aylıkken yaptırmıştık çok kolay atlattı bezin içinde 5 günde geçti kendinde hiç anlamadi iyi ki kucukken yaptirmisiz diyorum
Berenalp Nur98 yürüyordu hemde ne yaramadı şimdi 9 yaşında kardeşini büyütüyoruz hatta benim oğlumda problem vardı aynı anda yumurtalıkların dan da ameliyat olmuştu dikisleri de vardı ona rağmen hiç sorun yaşamadım