Filizmirkan Oğlum 5 ay 25 günlük. 5. Ayına girince 3 gün kuralına başlayıp yoğurt meyve püreleri falan yediriyorum. Günde 1 defa veriyorum zaten. Ek gıdaya başladığımız için su verme mecburiyetini hissettim. Ama içmiyor zorla 1 2 kaşık iciriyorum. Çocuğu şu içmeyi yadırgayan var mı yoksa bi tek benimki mi öyle acaba
Hanifenur Filizmirkan biraz geç başlamışsın canım sen ben 40 çıktıktan sonra hergün iki çay kaşığı verdim alışsın diye ek gıdanın peşine hemen içmiyorsa bi 10 dk sonra falan ver dirensede ver yine nasıl bizlerin ihtiyacı varsa onlarında var sadece alışmadığı için öyle yapıyordur
Akcaseda Filizmirkan benim kzıım üç bucuk aylık yaklaşık bir aydır biberonla bikaç damla cektirmeye calışıyprum çünkü burda biçok postta okudum bebeğine hiç su vermeyip sonradan alıştıramayan anneler vardı bende azar azar tadını simdeden alışsın diye veriyorum anne sütünde su oldugunu biliyorum ama tadını öğrenmesi için azar azar veriyorum ek gıdaya başladıgında zorlanmamak için 🤔
Nefes Gulom34 bence siz baya erken başlamışsınız yani 6 ay kadar erken başlamışsınız ilk 6 ay sadece anne sütü.
Poyraz İlk 6 ay anne Sütü sadece .. anne sütü zaten su !! Ve ne kadar içerse endişelenmeyin biz de ek gıdaya başladık az içiyor doktor zorlamayın ne kadar içerse demişti
Gulom34 Nefes doktor kontrolünde verdim merak etmeyin vücudu susuz kalmasın dedi ve verdim iyikide vermişim agustos sıcağında ben dayanamıyordum yavrum nasıl dayansın
ErtugrulAnnesii Gulom34 evet kesinlikle verilmeli iyi ki vermişsiniz sonra sıvısız kalıyor bebeler bezdeki turuncu leke nedir diye soruyolar😅
Bebeminnie Gulom34 bende doğduğu gün zemzem verdm bi kaşık Şimdi 2 aylık her gün 1 2 kaşık veriyorm Suyun yerini hiç bşy tutamaz bnce anne sütü sulu da olsa
Gulom34 ErtugrulAnnesii vermeme rağmen bezinde turunculum oluyordu sevmiyordu zorla kaşıkla içiriyordum herkesin görüş açısı farklı ama kendim gibi düşünüyorum yavrumu ben aç durabilir miyim duramam susuz asla sıcaklarda yavrum dudakları kuruyordu iyili vermişim 🤗
Gulom34 Bebeminnie aynı şekilde katılıyorum size ilk başlarda sevmiyordu alıştı tasına günde 1 çay bardağı işe su bardağı arasında tüketiyor
Cerenhelin Suyun ne zararı olabilir ki? Anne sütü alsa da içsin almasa mutlaka içsin. Bu kadar korkmayın sudan. Ek gıdanın zamanı vardır elbette ama su için fazla önyargılı herkes. Böbreklerini temizliyor idrar yollarını temizliyor.
ebru23 Filizmirkan canm ben kan ilacını verdikten sonra 3-4 cay kaşığı su veriyorum cok mutlu oluyor hatta vermiyorum diye ağlıyor . 😊 ben o şekilde alıştırdım daha ek gıdaya geçmedim 4 buçuk aylık kızım var tavsiye istersen bende bebeğinin dikkatini çekecek bir mama kaşığı al ve altını değiştirirken eline ver yalasın onu tanısın o şekilde alışır biz o şekilde yaptık şimdi kendi istiyor