İyi geceler kızlar 4,5 aylık bir bebeğim var ve yaklaşık 2 hafta önce doğumdan sonra regl oldum 3 aylık korunma iğnesi yaptırdım ve bu iğnenin adet düzensizliği yaptığı söylenmişti ama ben daha ay bile dolmadan 3 gündür günlük ped kadar kanamam oluyor başına gelen var mı acaba?