Eliz34
Gaz ilacı olarak metsil ve Zinco kullandım. Zinco bağırsak düzenleyici zaten.
D vit önce sağlık ocağınınkini kullandım.
Sonra coledan d 3
En son ocean kullandım.
Kan ilacı
Önce ferrum kullandım sonra Nutrigenin toz halinde olanı kullandım. En son bestiron kullandım. Bestiron daha iyi.
Mesela her bebeğe Zinco iyi olmuyor ama bizimkine işe yaradı.
Biraz deneme yanılma yoluyla bulmak Lazım
İlaçları aynı saatin de vermeye dikkat edin daha çok etkisini gösterir o zaman.