Berrusunannesi sizin stresinizi algılıyor bebek sakin olun geçecek bu günler böyle düşünün bol bol sarılın o iyi olsun varsın bi ay uykusuz kalın ne olacak evet zor biliyorum aynılarını yaşıyorum 4. Ay atağındayız ama hiç sinirlenmedim hadi uyu bile demedim. Baktım uyumuyor aldım oynadım, sarıldım, sevdim sonra tekrar denedim eninde sonunda uykuya yenik düşüyorlar.