Merhaba annenler oğlum 10 aylık. Emekliyor. Şu ana kadar bir sıkıntı yoktu. Ama bir haftadır emeklerken sağ ayağını daha fazla öne atiyor sol ayağa göre. Bu normal midir. Ve daha önce 4 aylıkken kalça çıkigi için doktora gittiğimizde kalça çıkigi vardı başka bir doktora da gösterdiğimiz de yoktu.O doktora güvendik baya çünkü Sonra birdaha gitmedik doktorlara. Sorun yoktur diye. Acaba kalça çıkigi mi? Çok tedirginim. Bilginiz var mı. Yarın hastaneye getirecem. İnşallah bir sıkıntı yoktur