Feridekoca ya kefir kolay kolay bozulmuyordu diye hatırlıyorum inanın bayadır yapmıyorum hamileliktede içememiştim tiksinmiştim. Tadı bozuluyordu diye hatırlıyorım. Ama bence bebişlere en fazla 3 günlük falan vermek daha doğrı olur özellikle 1yaş altıysa