Öncelikle merhaba benim eşim hastanede güvenlik görevlisi şu an hastaneye alımlar kpss yle oluyormuş. Hatta yaza alımlar olacakmış fakat hastanelere göre veya illere göre değişiyor mu bilmiyorum. Öncelikle kursu bitirip sonrasında kpss ye girip başvuru yapmanız lazımmış😊