Twinsmomy karakuzumm ben kullanıyorum. İkizlerim 5 bucuk aydır park yatakta birlikte yatıyorlar. Gayet memnunum 🌸
Serapp__ karakuzumm Ben kullanıyorum canım kızım 8 aylıktı aldığm da şuan 15 aylık 3-4 yaşa kadar kullanabilirsiniz dedi e bebek çalışanı. Ama ben temmuz Ağustos gibi Montessori yatak düşünüyorum onlar daha iyi
Mum karakuzumm ınat ettım almadım, hasır besık kullandık, montessorı yaptırdık. Ama park yataga dönduk altıncı ayda ve ınanılmaz rahatız. Baby me nın aldık e bebekten hıc bır özellıgı yok ıyıkı onu almısız
Medine01 karakuzumm evet canm çok memnunuz sunny baby hem uygun hem guzel prego kraft pahali sen bilirsin tabi ki
karakuzumm Twinsmomy oğlum büyüdü ve bende bugün baktım ahşap karyola tarzı baktım ama sonra park yatağı görünce fikrim değişti, teşekkürler canım☺️
karakuzumm Serapp__ benim şuan yapabilcek odam var ama yok diyim😂 ve şuan ayıramam odaları o yüzden yanıma almak istiyorum, banada öyle dedi 4-5 yaşa kdar kullanabilirsiniz diye
karakuzumm Medine01 evet canım ya fiyatıda çok makul ve kaldırcağım zaman hemen çanta haline gelebiliyor oda daha çok hoşuma gitti☺️
Serapp__ karakuzumm Evet canım yer açısından avantaj bide çantalı söküp takmalı ya katlayıp istediğin her yere götürebiliyorsun e bebegin ürününü tavsiye ederim
yavruhamsi karakuzumm karyoladan bugün park yatağa geçiş yaptım nekadar korumadık olsa da biryerşne birşey olur mu diye düşünmek yok çok yer kaplamıyor toparlayınca da az yer kaplıyor park yatak candır :)))
Cheddar karakuzumm kraft friday kullanıyorum memnunum tabi ara ara kullanıyoruz ama olsun 😅 eğer iri bi bebekse 3-4yaşa kadar kullanımı zor olur onu söyliyim
Tatlihayat karakuzumm kızım 15 aylık park yatağında yatıyor.Bu güne kadar çok memnundum. Ama şu sıralar kendi girip çıkmaya başladı korkuyorum.