eessrraa Ben meditasyon müziği ile uyumayı çok severim.Hamileliğimde de bu huyumdan şaşmadım.Sonrasında da oğlumu akşam belli bir saatte yatağına koyar meditasyon müziğini açar ortamı da loş hale getirirdim.O şekilde kendi kendine uyumaya başladı.Meditasyon müziği onu da rahatlatıyordu.Ben hiç sallamadım kucağa da alıştırmadım.4 ay 23 günlüğüz şuan.Gece uyku düzenimiz hiç bozulmadı çok şükür.Tek fark müziği bıraktım.Uykusu gelince yatağında kendi kendine uyuyor kucakta oldu mu kendini atıyor bırakın beni diye.😃