Herkese hayirli aksamlar diliyorum oncelikle.Suan kizim 14 aylik ve aşırı sinirli.Kizdigi zmn kumanda telefon veya oyuncaklari ile kafasina vurup sonra gösteriyo vurdugu yeri ağlama moduna girmeye çalışarak.Kizinca kendini geri atiyo falan.Boyle seyler yasayan oldu mu?Neden yapiyo olabilir bu gecici bir surec midir nasil davranmam lazim bu davranislara karşı.Arka dişleri çıkmadı henuz ama şiş durumdalar acaba kizimi sinirlilige iten etken dis midir?lutfen dusuncenizi görüşünüzü önerinizi paylaşabilir misiniz?