Sevgili anneler benim oğlan emeklemeden yürür diyordum çünkü emeklemeye dair hiç bir çaba yoktu yerde durmuyordu dahi hep kucak istiyor, 9.ayda bi baktım benim bebiş süpürge makinasına doğru emekliyor tabi o kadar komikti ki😂 gün geçtikçe daha düzgün emeklemeye başladı 9ay 16günlük ve her yere peşimden geliyor içim eriyor öyle görünce🤤
Emeklemiyor diye endişe eden anneler hiç etmeyin bir anda oluyor veya olmadan yürümeye bile başlayabiliyorlar çünkü bizi şaşırtmayı çok seviyorlar🥰🌺