Aseloykununannesi Kzılar kızımın burnunu temziliyorum fakat sürekli doluyor bide sarı sarı akıyor yokmu başka çaresi hastaneye gidicem ama hastalık çoğaldı burada çok korkuyorum yarım çay kaşığı calpol verdim faydası olurmuki ya çok huysuz 😭
Berenalp Aseloykununannesi benim bebeğimde onaylarda olmuştu doktor bir çay kaşığı peditus versirmisti birde hergün yıka sıcak dusla burnu açılsın ve burnunu sık sık serum sıkarak temizle demişti çabuk atlatmistik
Kuzeyeliz Aseloykununannesi benim geçen hafta oldu. Fizyolojik temizledim. Şapka taktım sürekli. Ve odayı nemli tuttum
Hazal89 Aseloykununannesi grip değildir büyük ihtimalle o dönemlerde bebeklerde sık olan bir sey burun tınaklığı yattıgı odaya soğanın yarısını bölüp karanfil batırın 7-8 tane sabaha kadar beklesin güzel burun acıyor serum fizyolojik damlatıp burun aspiratörü ile günde 2-3 kere cekebilirsin başını üşütmemeye dikkat et odasında nemlilik sağlayabilirsiniz örneğin petek varsa ıslak havlu koyabilirsin kuruluğu almıs olur bunların hepsi cok işe yaramıştı o aylarda gecici bir durum dediklerimi yaparsanız bayagı faydası olucak ateş kusma ishal veya nefes almada büyük sorub yoksa korkulacak fazla bir sey yok yinede takip edin anneler bir gariplik oldugunu hisseder o zaman doktora danısın
Aseloykununannesi Berenalp evim klimalı olduğu için sık sık yıkayamıyorum ama sık sık burnunu temizliyorum😭😴
Aseloykununannesi Kuzeyeliz bende sık sık temizliyorum evim klimalı buahr makinası kullanıyorum şapka takınca başı terlrdiği için uzun zaman oldu takmayalı bende takıyım artık iğleşene kadar
Aseloykununannesi Hazal89 soğan karanfil yapıyorum ama işe yaramadı malesef sürekli burnunu çekiyorum birde buhar makinası kullanıyorum inşallah hemen geçer 🤲😭
Hazal89 Aseloykununannesi geçici bir dönem aslında ama takip gerektiyor bir gariplik olursa hemen git umarım bizim ki gibi geçici bebeklik sorunudur