Eminerd Zumra_ benim oğlum 7:30 en geç 8de uyuyor. Gündüz uykularımız sıkıntılı evet ama 10 da uyutmak yararına değil zararına olur
Ebrarbali Ankakusu35 daha 2 gün oldu dün gece hiç uyumadık toplam 3 saat uyumuşum bu gece de aynı olursa ne yapacağım bilmiyorum inşallah güzel uyurlar 😞 sizin ne kadardır böyle
Oykum26 Ankakusu35 aynen canim bir sure suruyor ama geciyor sonrada dis basliyor 15 gunde bir uyku duzenimiz bozuldu zaten duzensiz ayakta uyuyor😀 ama o bile bozulmustu suan 9 ayligiz sukur 1 haftadir falan rahatiz
Ankakusu35 Svmsnnm kendi uyuyor ben uyutmuyorum ki gece ağlarken de gözü kapalı kucağıma alıp hafif salladığımda yine uyuyor gündüz sallayarak uyutmuyorum oysa ki
Eminerd Ankakusu35 ben 4 buçuk 5 ten sonra yatırmıyorum oyalıyorum 7:30 da uyuyor gece karnı acıkınca 12/1 gibi uyanıyor. Ama gündüzleri uyandıktan sonra iki saat oyalıyorum yine de yarım saat uyuyor 😩
Ankakusu35 Benanneyimanne bizde güne o saatte başlıyoruz en geç dokuz oluyo arada bizde de gezmeye çıktığımızda düzen şaşıyo
Benanneyimanne Ankakusu35 biz 7 de uyanıyoruz 9 da uyuyoruz 12-1 gıbı uyuyoruz 4de uyuyoruz 7.45 - 8 gibi uyuyoruz onceden 4 gunduz uykusu bır son uykuydu oyle olunca aksam uykusuna gec uyuyordu degıstrdım bu sekılde yaptık
Ebrarbali Ankakusu35 bendee özlediğim tek şey rahat rahat uyuyabilmek yatak keyfi felan yapmak düşüncesi bile çok güzel geliyor 😀
Eminerd Ankakusu35 sabah 10 kalksın mantığıyla erken uyuyan bebeği de gece 10/11 e kadar ayakta tutmak akıl işi değil gibi 🤔
Ankakusu35 Eminerd noldu bu bebelerin gündüz uykularına ya herkesde aynı dert varmış meğer eskiden 40 dk bir saat bazen 1,5 bile olurdu
Ankakusu35 Eminerd uyuyamaz ki bu sefer yorgunluktan zaten uykuları gelince uyuyamadıklarında bas bas bağırmıyolar mı nasıl oyalanabilir ki
Eminerd Ankakusu35 benim oğlumda öyle uykusu gelince 10 dk geç uyutmaya çalışırsam sinirden asla uyumuyor 🙁 sakinleşmesi yarım saat zaten
Ankakusu35 Eminerd ah ah inşallah o günler tez zamanda geri gelir yoksa vay halimize sizin bebekde de yalnız kalamama durumu var mı kapıdan çıkınca bas bas bağırma😬