Toplumcubirisi gunduz uykumuz hic yok denecek kadar az ve uykusu oldugundan surekli huysuz aksam 8 den sonrada uyutnaya calisiyorum ne zaman uyursa artim gece 2 kere uyaniyo. Ama gunduzleri cok yorucu 🙄 bide emmek istemiyor ayaktayken memeyi aliyor ama oturunca aglamaya basliyor benim gibi olan var mi 3 gundur boyle :(