CemreKerem35 EKaslan Hiçbir fikrim yok geçmiş olsun ama bu derece ağlıyorsa bence bir doktora götürmekte fayda var
Tortilla EKaslan aglamadan oncede varmıydı hırıltı. Durduk yere aglamaz vardır bı sıkıntısı doktora goturun ıbence
Flora EKaslan Normal değil hırıltı sesi vücudundu parmaklarını ellerini her yeri kontrol edin ateşine bakın hiç biri değilse gaz olabilir ya da diş
EKaslan CemreKerem35 genellikle uykusu gelince yada cok acıkınca sütü reddediyot ozaman böyle ağlıyor yada uykusunu tam almayınca onun dşnda bi skntısı yok
EKaslan Tortilla İki gündür böyle oldu geceleri onu süt içmesi için aldğmda ağlar gözü uykudayken yada cok uykusu varken ağlar
EKaslan Adeviyee genellikle uykusu gelince yada cok acıkınca sütü reddediyot ozaman böyle ağlıyor yada uykusunu tam almayınca onun dşnda bi skntısı
EKaslan Bebek-annesi hayır denemedm ama cok uykusu gelnce haykıra haykıra ağlıyor onun dşnda bize gülümser gayet normal davranr
0bhrasya Benimde kızım 6 aylık memlekete geldik yabanciladi herkesi ve ağlamaktan sesi kısıldı bende dün doktora götürdüm boğazina falan bakti muayne etti çok normal bir durum olduğunu söyledi ses kısıklığı olur bebeklerde dedi ama yine de kan tahlili yapalım içimiz rahat etsin dedi ve temiz çikti tahlillerimizde ilaç vs vermedi
Adeviyee EKaslan o zaman canım uyku saati geçiyordur uykuya dalamadığı için yapıyordur uyku düzeni nasıl
Minikkusuumm EKaslan ses kısılmasına ilaç vermiyorlar gazdan benim bebegimde çok ağlamıştı geçen hafta bi hafta düzeldi sesi
Mom727272 EKaslan ağlamaktan benimkinin de kisilmisti, evet normal. Bir tane bitkisel şurup önerdi bogazina doktor, o iyi geldi, Amerika’da çok yaygınmis. Prospan ismi, öksürük şurubu.