Esliminannesi Kızım 7 aylık ayaklarında güç var bizi güzel tekmeliyor hatta ellerimi koyduğumda sürünüyor ama ayağa kaldırdığım da 3 saniye bile duramıyor . Herkes zamanı vardır diyor ama annelik işte bu durumu yaşayan var mı ?
Tortilla Esliminannesi ne kadar durması gerekıyorkı canm daha cok erken degılmı basıyorsa yeterlı demıstı doktorumuz bıze.
Minikbirsincap Esliminannesi benim kızımda öyle canım. Geçen aylık kontrolünde doktor bastırmaya çalıştı basmadı. Hiç antrenman yaptırmıyor musun dedi hayır dedim. Arada yaptır dedi bende gün içerisinde bi defa ayağını basmasını sağlıyorum bazen basıyor bazen basmıyor. Bence zamanı var. Bebişlere yüklenmeyelim hemen☺️
Esliminannesi Tortilla ya şöyle söyleyim eşim ASkeri personel çok ücra bi ilçede yaşıyoruz doktor filan yok . Malum koronadan dolayı izin alıp götüremiyoruz da . Yani gücünü hiç vermiyor basmıyor yere . Ah bi bassa rahatlıcam. Benle aynı durumda olan varmı diye burdan sorayım dedim
Tortilla Esliminannesi anladım canm sorun oldugunu sanmıyorm ama canınj sıkma 😊 her bebek farklı oluyor işte