Azel Seray123 genelde bir yaş sonrası deniyor ama artık birçok doktor iki yaşından sonra önermeye başladı .
DidemBaderin Merhaba bizde 13 aylık olduk ama doktorumuz süt vermemizi istemiyor mamaya devam dedi bu korona zamanında içinde daha çok vitamin var dedi.
614408eoa DidemBaderin dogru döyledi düsünüldügü gbi süt cok saglıklı degl kızm 17 aylk süt bilmez mamayla beslendi hla öle yogurt kefir sütn fermente baska hangi hli varsa yedir icir
Fureya Seray123 valla hiç vermeseniz daha iyi, faydası yok zararı var. Eğer emziriyorsanız zaten sizin sütünüzü içiyor, annesinin sütü varken ineğin sütünü napsın çocuk. Mama veriyorsanız yine aynısı geçerli.
GunesliHayat Seray123 bizim doktorumuz sütlü olan şeyleri yemesi için (muhallebi,dondurma vs) 1 yaş sonrasını,fakat direkt sütü içmesi için 2 yaş sonrasını önerdi.