Mahsergulu-1994 Gece uykusu yenidoğandan itibaren çok iyi gece yatar sabaha kadar kalkmazdı ben emzirmek için kaldırırdım dört aylık olduktan sonra doktorumuzunda tavsiyesiyle gece emzirmeye uyandırmadım daha kilosu iyiydi acıkınca zaten uyanır artık siz kaldırmayın demişti. Hala da öyle akşam 10da uyur sabah 8 9 gibi uyanır. Atak haftalarında bazen uykuya dalmada zorluk ve gece uyanma oluyor ama kolayca geri uyuyor uyandığında.