Twinsmomy Mimarbiranne aksine çok hızlı çözüldü aptamile göre hatta acaba doyurmaz mi diye düşündüm daha mı hafiftir die. Mama verdikten sonra aç mı tok mu die takip ediyodm. Suya ilk ölçüyü attigimda direkt karışıyor.
Caydanlik Bizde 5 aylık olduk canım 15 gündür kullanıyoruz memnunuz gaz kabızlık yapmadı kilo olarak ne kadar aldı bilmiyorum ama gözle görülür şekilde toparladı
Twinsmomy Mimarbiranne 900 Gr lik alıyorum ben. Sizin yorumları okuyunca bnde acaba bozuk muydu die dusundum. Ben Aptamil primatil ve 1 numarada kullandım su çok sıcak olmadığı sürece puturlenme Bebelac ta daha az oluyor.
Nesli_0668 Bende aldım gerçekten kokusu kötü benim bebeğim icemedi çöpe attım Aptamil aldım onunla arasında gerçekten tat ve koku farki var ama Aptamil in kaçınılmaz sonu kabızlık bizdede yaptı ama güzel kilo aldırdı bunu da es gecemem
Mimarbiranne Nesli_0668 cozunme sorunu yaşadınız mı bnde pişman oldum uygun fiyatlı diye aldim hc yaramadı cocuguma
Mimarbiranne Eminerd çözünme sorunu yaşadınız mı büyük paket miydi kullandığınız birde ona göre şikayet vara yazicam bnde son kullanma tarihi vardi daha çünkü.
Nesli_0668 Mimarbiranne Çok kopuruyordu tortulu gibiydi bugün similac denedim ne köpürdü nede şişede gaz yaptı bide bunu deneyeceğim bakalım
Muverrih Arinim72 Aptamil, Bebelac kullandım en iyisi Bebelac Gold. Hiç gazimiz olmadı, 4-5 aydır kullanıyoruz. Sindirimi ötekilerine göre çok iyi, kilo alımı normal, kabızlık 5 ayda hiç yapmadi şuan kabiziz ama mama ile alakalı değil.
Mimarbiranne Eminerd yanlış anlamayın bende fiyatı uygun diye aldim ama büyük paketler ile alakalı şikayet yazmislar bi hile olabilir diye düşündüm. Pişman oldum çözülmedi resmen mama
Mimarbiranne Twinsmomy bnmde bebegim premature dogdu denedim çeşitli mamaları aptamil iyi geldi birtek sma denemedim.
Mimarbiranne Arinim72 mamayi dr unuz da danışın onlar miktarı duzeni hk bilgi veriyorlar anne sütü mama.karisik veriyorsanız kilo alımı daha farklı olur sadece mamaya farkli
Eminerd Mimarbiranne sma bizde yeşil kaka yaptı demir ilacından diyorduk ama mamayı değiştirince düzeldi
Twinsmomy Mimarbiranne doğrudur tabi ki bebekten bebeğe de değişir. Ben çok sıkıntı yasamadm mama dan kaynakli çok şükür.
Pelinn09 15 gündür kullanıyorum bebeğim severek ıçiyor gaz kabızlık sorunu yaşamadım meme+mama olarak gidiyoruz günde 2 kere mama veriyorum chicco marka biberon kullanıyorum ucu anne memesine benziyor
Eminerd Mimarbiranne bilemiyorum kiii şimdi biz hep migrostan alıyoruz küçük paket aldık da hep.bir aydır kullanıyoruz bebelac çünkü. olurda yaramaz falan değiştirmek zorunda kalırız diye hep küçük paket aldık şimdiye kadar 🤷🏻♀️
Smrenes Mimarbiranne aldığınız yer ve saklama koşulları da mamanın kalitesini bozabilir yani bi kere alıp da çözünmediyse aldığınız yerle alakalı olabilir Bi ara bu mamayı bulmak çok zordu Türkiyeye gelmiyordu falan elde kalanları da pahalıya satıyorlardı ya da stokladıkları için bulunamıyordı o zamana denk gelmiş olabilirsiniz..Ben öyle bir sorunla hiç karşılaşmadım kokusuna gelince hiçbiri güzel kokmuyor o yüzden bişey diyemem..
Smrenes 15 ay boyunca bebelac gold ve bebelac karışık kullandım en memnun kaldığım bebelac gold oldu hem çok güzel kilo aldırdı hemde gaz sıkıntımız olmadı ben miktarı ayarlayamadığım için oğlum fazlasını kusuyordu 900 gramlıklar daha hesaplı oluyor bu arada ama ilk deneme için küçük paket almanızı tavsiye ederim.. Hem meme hem mama olarak gittik ama son aylarda sadece mamaya döndük.. 15 aylıkken de bıraktı..
Arinim72 Smrenes Bebelac Gold ar olanını almış eşim reflü olan bebekler için diyor siz hangisini kullandınız ?
Smrenes Eminerd oğlum kendisi bıraktı kesinlikle ağzına sürmedi o yüzden bende yemek düzenini değiştirdim sabah kalkınca hemen mama veriyordum artık direk kahvaltıya çevirdim akşam yatmadan o zamanlar muhallebi veriyordum geri kalan normal öğünleriydi.. Sonra muhallebi yi de bıraktım.. Normal süt de içmiyor oğlum Bi meyve suyu içer bide su arada da ayran o yüzden çok alternatifim yok.. Geceleri kalktığında da su veriyorum..
Mertelisa Arinim72 Reflü sorunundan dolayı doktor tavsiyesiyle kullanıyorduk. Şu an 8aylık 2 numaraya geçtik. Baştan beri herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadık memnunuz :)