Merhabalar. Doğum yapalı 3 ay oldu. Normal doğum yaptım. Başlarda pek önemsemedim göbeğimi, ilk gün korse aldırdım eşime cırtlı olanlardan fakat kullanmadım rahat edemediğim için. Göbeğim gider sandım. Fakat biraz sarkma oldu. 3 gündür korse takıyorum sabahtan gece yatana kadar. Bu sorunu yaşayanlar nasıl çözdünüz? Korse ile toparlandı mı? Spor yapmaya üşenenlerdenim fakat olmazsa mecbur yapacağım tabi. Önerilerinizi alabilir miyim?