Nehiiir Kızlar 35 günlük bebeğim var sürekli ağlıyo çok mız mız gece nöbetlerimiz çok uzun sürüyo herşeyi geçtim canı isterse çok güzel emiyo istemezse hiç emmiyo mamayla besliyorum normal mi lütfen bana akıl verin ilk anneliğim…..
mada Nehiiir anason kaynatıp için bir kaç çay kaşığı da ona verin ben hep öyle yaptım kızıma sancısı vardır büyük ihtimalle rahatlayıp uyurdu
Nehiiir mada evet anasonu duydum ve aldım eve eşim çok karşı çıktı öyle şey mi olur diye verdirtmedi iyi geliyor mu ben yine de versem bi zararı olur mu