Minikkusuumm bebeğiniz sebebini anlayamadığınız bir şekilde ağlarsa ilk işiniz hafifçe sakinleştirmeye çalışıp soymak olsun.her yerine bakın, bezinin çorabının içine kadar.benim başıma geldi bebeğim 10 günlükken, meğer göğsü enfeksiyon olmuş ondan ağlıyormış 1 gün sonra soyunca anladım vr hastanede yattık sonrasında.ilk işiniz soymak olsun aman unutmayın.bi şey yoksa gaz olabilir yüksek ihtimal.o da birikip birikip ani ağlamalar yapabiliyor.geçmiş olsun🌺