Sezeryan yapan anneler doğumdan sonra göbeğini ne zaman gitti neler yaptınız 19 Ocak da doğum yaptım 2 buçuk aylık oldu oğlum. Nisanın 19unda 3 aylık olucak. Sezeryan doğumdan sonra 3 ay sonra göbek vücut eski haline döner yazıyor İnternette okuduğum kadarıyla. Tecrübeli doğum yapmış anneler tavsiyeleriniz neler göbek sıkıntı oluyor biraz bana açıkçası pantolon giyemiyorum s bedenim hamilelikten önce aldığım bir yığın pantolon elbise öylece kalsın da istemiyorum sadece göbek ve basen sıkıntım var basen neyse diyelim ama göbek :( neler yaptınız veya yapmadınız öneriler ve görüşler teşekkür ediyorum şimdiden :)