karenina Merhabalar 11 günlük anneyim oğlum 3-4 gündür memeyi tutana kadar çok ağlıyor, sağıp kaşıkla veriyorum yine ağlıyor bi yeri mi ağlıyor meme reddi mi yaşıyor neyi var hiç bilmiyorum çok çaresizim lütfen birşeyler söyleyin.
Cipiti karenina gazı olduğu zamanda emmek isteyebilir gazını çıkarın yüz üstü omzunuza koyun ve sırtını sivazlayin gazı çıkana kadar
karenina Giizz bilmiyorum ki gazını çıkarmaya çalışıyorum onu da beceremiyorum her memeye geldiğinde gazı olabilir mi ki ?
karenina Oflu61 bilmiyorum ki gazını çıkarmaya çalışıyorum onu da beceremiyorum her memeye geldiğinde gazı olabilir mi ki ?
Giizz karenina evet gazı olduğu için emmek ister. Ve daha çok küçük sizin tenininizin konusunu almak ister bu yüzdende emer
Oflu61 karenina yenidoğan bebekler her sıkıntıda rahatlamak için meme isterler ama gazı geçmez. Kendiniz kimyon demleyip için karnına masajlar yapın bi tane de gaz damlası edinebilirsiniz oda rahatlatır
Oflu61 karenina çok gaz damlası var hangisi fayda eder bilemiyorum o yüzden isim vermiyim ben bitkisel bi şurup kullanmıştım doktorum önermişti o çok iyi geldi ismi baby colicend sizde doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz