bsraaalya Evet anneler aranızda corona geçirip en çok hangi belirtiyi yaşadınız ben boğazım acısa korkuyorum da 😞😞 nasıl belirtiler yaşadınız geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻🙏🏻
EmineYilmaz bsraaalya baş ağrısı vardı sadece birde burun akıntısı eşim ve bende boğaz ağrısı ateş olmadı
Melooo bsraaalya bugün testim pozitif çıktı ama günlerdir belirtilerim vardı baş ağrısıyla başladı eklem ağrısı eklendi daha sonra sıtma boğaz ağrısı en son da koku kaybı karantinadayız
Hale15069 bsraaalya bugün 7.günüm ilk öksürükle başladı sora eklem ağrısı baş ağrısı ateş oldu herşeyi yaşadım maalesef ki yavaş yavaş geçiyor çok şükür
Ozgediz Annem ve eiim pozitif cıktı ben negatf cıktım ama bugun tekrar test verdm ateşim yükseliyor ve bacaklarım ağrıyor deli gibi yine negatif cıkarsa paikolojik olsugunu düşünücem artık
Duygusuz bsraaalya aynen öyle suan bogazım kasınıyor mesela korkuyorum olduysam diye bundan 7 ay önce gecirdim hamileyim 17 haftalık Bi akşam hafif burun akıntısı yla başladı ertesi gün hapsurma öksürük eklem agrılarım oldu ama cok kötüydüm ayaga kalkamadım o gün sonraki gün sadece bogaz agrım kalmıstı gayet iyiydim covid degilim ben dedim grip oldum sadece hafif taki bir hafta sonra tat koku gidene kadar. Tat koku gidince test yaptırdım.
Mirnurs bsraaalya benimde bugun testim pozitif cıktı üç aylık bebeğimle kaldım aşırı öksürük halsizlik eklem arıları vardı 😕
Elif1010 bsraaalya Benim burnum akmıştı ve geçmeyen ama hissettiren bir baş ağrım vardı,eşim ayakta duramıyordu yine baş ağrısı burun akıntısı oldu , Babannem burun akıntısı ve baş ağrısı ,dedem de birşey olmadan geçirdi