Oğlum bugun su çicegi aşisi oldu , kesinlikle uyumak istemiyor. 14 aylık bu kadar direndiğini hatirlamiyorum. Ogle uykusu da bu şekilde oldu. Ilk defa arabada dolaştirıp , uyuttuk.Huzursuzluk mu yaptı , başına gelen var mı ? Uyutma dışinda sorunu yok. 14.ay ataği mı bu bilemedim.