Erenarden1 Merhaba kızlar ehliyet sürecini merak ediyorum 6 gün ders alacağım teorik ne zaman sınava gireceğim daha sonra direksiyon kursu ne zaman başlar bilginiz var mı acaba ☺️
Eminerd Erenarden1 benim geeçen yıl pandemiye denkk geldi şubatta derslere gittim yazılı sınava girdim. Ne yazıkki direksiyon dersim Temmuz’a kaldı yasaklardan dolayı. Sınava Ağustosta girdim eylül başında ehliyetim geldi 😅
Serapp__ Erenarden1 Bugün bende düşündüm bunu hatta araştıma da yaptım nette pratikte araba kullanmayı biliyorum boş arazide falan 😅trafiğe çıkmadım hiç. Ama ehliyet şart
GoGirl Erenarden1 2 3 ay icinde hallolur evet ben derslere hic gtmedim cikmis sorulara bakmistim snrda direksiyon sinavi
Erenarden1 Morfrenk hımmm 2 3 ayda baya uzun bir süreç gibi geldi şöyle 1 ayda bitse de alsam hemen 😂
Pinartrkz Ben 4 sene önce almıştım normal dersler bitikten sonra ertesi hafta direksiyon dersi sonrasında sınav olmuştum sınavı geçip 2-3haftafa almıştım ehliyeti ama şuan nasıl olur bilmiyorum
Eminerd Erenarden1 maalesef ☹️☹️ Tam dersler bitti yazılı sınava girdik korona hortladı o zmanlar 6-7 haftalık hamileydim 😅 direksiyon dersi temmuza kaldı. 8 aylık hamileydim sınava girdiğimde 😅
Miniklord Erenarden1 benim 11 sene oldu 😂 11 önce de sürücü kursunda çalışıyordum bütün herşeyi bilirdim ama 11 sene de çağ atladık sürücü kursları da herhalde baya değişmiştir 😂😂