Cnnsmy Kızım bu sabah 4. Ay aşısını oldu eve geldik uyudu uyanınca fena bi hal aldı devamlı ağlıyo bi yeri ağrıyo gibi durmaksızın bağırıyo napcağımızı şaşırdık durup durup ağlıyo resmen bi yeri ağrıyo gibi ıkınıyo kendini sıkıyo normal mi aşı etkisi mi sizinde olmuşmuydu böyle ilk çocuğum çok tedirginim yoksa başka bir ağrısı mı var
esmirna16 Cnnsmy Bizim de ilk gün huysuzlugu olmuştu. Bir haftaya kadar ateşi olmasa bile doktorumuz calpol/parol ne önerdi ise vermemizi söylemişti.
Kkbraaa Cnnsmy canım biz de dün olduk, birebir aynısını yaşadık , ateş yoktu ama normalde çok sakin olan bebeği susturamadim, canı yaniyor gibi ağlıyordu, normal yani, ateşini kontrol etmeni tavsiye ederim sık sık. 2. Güne birşeyi kalmıyor
Cnnsmy Olric11 esmirna16 Kkbraaa Asilinannesiiiii esmirna16 dontsleppyunhappy çok teşekkür ederim artık bi doktora mı gitsek diye düşünmeye başlamıştık birde 1 haftadır kaka yapamıyor acaba ondan mı karnı ağrıyor diye korkmaya başlamıştım biraz rahatladım çok sağolun
Anneyim_12 Cnnsmy normal galiba aşıya gitmeden 10dakika önce bem calpol veriyom aşıdan sonra o kadae çok etki olmuyor sonrada 4 yada 6 satte bi calpol veriyorum iyi geliyor bundan Sonra aşıya gitmeden önce verirseniz ax etkisi olur aşının inşallah
dndgl-7 Oykum3 aşıdan önce verilmesini önermiyor doktor. Hem belki de bebeğiniz hiç ateşlenmeyecek önce aşı sonra tedavi şeklinde ilerleyin dedi bize ayrıca aşıdan önce verilirse aşının etkisini azalttığını söyledi. Yine de doktorunuza sorun ona göre hareket edin.
Eyllull Oykum3 sakın önce verme canım. Bazı bebeklerde hiç ağrı- ateş olmuyor boşuna verme eğer çıkarsa öyle ver yada huysuzlaşırsa boşuna neden bebeğin şurup içsin.
Khazely Cnnsmy aynısı biz de de olduk 2 gün sürdü ateş 38 oldu ama geçti 5 6nsaatte bir calpol içirdim
Ipeks_mom Cnnsmy biz bir hafta once olduk. Cocugumun huyu suyu uyku duzeni herseyi maf oldu. Artik asidanmidir atak lardanmıdir bilmiyorum. Uyurken aglayarak uyaniyo hic uykusundan aglayarak uyanmazdi benim bebegim. Ilk gece yi cok sıkıntılı atlatmadik 2. Ay aşısinda cok cekmistim bunda tedbirimi aldim daha atesi cikmadan surup verdim. Sabaha kadarda hep 4 saatte bir verdim bide aksama dogru bitane fitil koymustum rahatlattı onu. 2. Ay asida fitilim yoktu surupta gec etki ediyor sabaha kadar yavrum hep aglayıp inlemisti koca insan gibi.
Cnnsmy Ipeks_mom aynı durum bizde bayadır var açlıktan ağlıyo emmiyo devamlı mızır mızır geceleri falan ataktır deyip idare ediyoruz artık
Ipeks_mom Cnnsmy biz mama ile besleniyoruz ama icmiyor 3 saatte bir 60 cc yi zorla veriyorum hep diliyle geri itiyo. Hicte kilo alamamiş zaten 😔
Cnnsmy Ipeks_mom aynı durum bizdede var emmiyor ama bu bugünki aşıdan değil genel anlamda öyle hiç kilo almamış 200 yada 300 gram civarı birşey almış kıyafetle tartıkları için iki aydır emin olamıyorum aynı şeyler yoktu üstünde ama emmiyor yapabileceğim hiç bir şeyde yokki emmeyen bebeye
Kerimaydeniz91hotmail Cnnsmy bnm oğlum da bgn oldu ne yaptıysam susturamadim içli içli ağladı takı calpol verene kadar şimdilik iyi çok şükür.
Cnnsmy Kerimaydeniz91hotmail bende şuan başınsa bekliyorum herhangi bir şey vermedim bakalılm geçmiş olsun sizede
Ipeks_mom Cnnsmy doktorumuz kiyafetsz tartiyo 40 gunde sadece 500 gram almis az dedi doktor. Biz kasik mamasina basladik bakalim umarim bu ay biraz alir. Sizin bebegin kilosu nekadar